2012. május 17., csütörtök

írásos könyvjelző (1)

kedvencem

5 megjegyzés:

Monika írta...

Milyen szép!!!!!!érdekes,hogy még sosem láttam könyvjelzőt ezzel a technikával,pedig milyen szépséges!!!!

Marg írta...

Örülök, hogy tetszik.
A technika: kiszabom a vásznat, varrógépen beszegem, indigóval rárajzolom a mintát és írásos öltéssel kivarrom. A szélét körbehorgolom. Mosás-vasalás után horgolótűvel rojtokat fűzök bele.
Köszönöm, hogy meglátogattál!

Monika írta...

Válaszoltam nálam is, de én is meglátogatlak újra.:)
Annyira tetszenek az írásos könyvjelzőid!Még sosem láttam könyvjelzőt írásosban.Nagy ötlet!!!!!
Mi az a szép könyv alatta?:)

Marg írta...

Gondoltam rajzolok egy pár írásos könyvjelző mintát és ki is varrom. Hátha kedvet kapnak olvasóim is. Könnyen és hamar elkészíthető kedves kis ajándék lehet.
Ha könyvjelző, akkor egy könyvben van a helye; és a könyv "Dionyz Dugas - Egészséges élet, Nagymama gyógynövényeivel"

Monika írta...

Még mindig a kedvencem!:)
Köszönöm,hogy meglátogattál!