2010. szeptember 26., vasárnap

írásos nagy abrosz (1)



méret: 130 x 130 cm

2 megjegyzés:

rozalia írta...

nagyon szepek a teritok ,regebben en is vartam ,most ujra szeretnek varni,csak nem talalok vasznat .
Sepsiszetntgyorgyon lakom es Brassoban jarok munkaba es a helyi
meteresaru uzletekben nem talalhato az irasosnak megfelelo vaszon.
es meg csa annyi ,hogyan lehet kinyomtatni az eredeti meretben a mintakat ??


koszonom elore is ,

tisztelettel

rozalia

Marg írta...

A képen látható abrosz házivászonra van hímezve. Ilyent manapság már nem lehet kapni, legalábbis nekem nincsen. Én sem találok írásosnak megfelelő vásznat. Mostanában inkább mintákat rajzolok. Sepsiszentgyörgyön van kézimunkakör, én ezt a blogot szoktam követni: http://horgolas44.blogspot.com/ Hátha tudnak valami jó vásznat a kereskedelemben?
Ami pedig a mintát illeti: válasszál mintát, amit ki szeretnél varrni. Én elküldöm neked eredeti méretben a rajzot e-mailben.
Köszönöm, hogy meglátogattál.
Margit